کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماجرای پشت پرده پیامک های تبلیغاتی چیست؟

شاید فرآیند ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بسیار بی‌اهمیت به نظر برسد؛ اما این روزها به تجارت پرسودی تبدیل شده است که «دولت» بیشترین سود را در آن می‌برد!

 پیامک های تبلیغاتی
به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ «پریمیوم»ها یا همان پیامک‌های تبلیغاتی، پیام‌هایی هستند که همه کاربران تلفن همراه کم‌وبیش با آن آشنا هستند. پیام‌هایی که گاه جالب و سودمندند و گاهی کلافه‌کننده و حتی خنده‌دار؛ اما گذشته از محتوا، این امر از لحاظ سودآوری اقتصادی هم بسیار حائز اهمیت است.

 پیامک های تبلیغاتیچرا پیامک‌های تبلیغاتی؟

پیامک‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه شرکت‌های تبلیغاتی قرار گرفته است. دلیل این استقبال، اول از همه ارزان و به صرفه بودن آن است و اینکه ارسال این پیامک‌ها تقریبا هیچ هزینه ای برای این شرکت‌ها ندارد. از طرف دیگر درآمد نسبتا زیاد این نوع تبلیغات دلیل دیگر گسترش آن است. شاید کسی فکر نکند که درآمد این نوع تبلیغات، فقط در یک روز میلیاردی باشد! یکی از کارشناسان حوزه مخابرات می گوید یکی از همین پیامک ها روزانه ۱۳ میلیارد تومان برای صاحبانش درآمد به همراه دارد!

 پیامک های تبلیغاتی

دولت بیشترین نفع را می‌برد

جالب است که از این سود میلیاردی، دولت بیشترین سهم را دارد. به نظر می رسد مطابق آنچه در قراردادهای این شرکت ها آمده است؛ حدود ۴۰درصد از درآمد پیام‌های تبلیغاتی متعلق به دولت است. ۲۰درصد آن سهم اپراتورها و مخابرات، ۲۰درصد دیگر هم سهم صاحبان محتوا و ۲۰ درصد باقیمانده هم متعلق به اگریگیتورها (واسطه‌هایی که ارسال این پیامکهای تبلیغاتی را بر عهده دارند) است.

 پیامک های تبلیغاتی

آیا همه این پیامک ها تایید می شوند؟

فرآیند ارسال همه این پیام‌ها  قانونی است. این پیام‌ها ابتدا در «مرکز رسانه های دیجیتال» تایید می‌شود و سپس با مخابرات قرارداد بسته می‌شود. مثلا ممکن است این محتوا، قطعاتی از کتابی باشد که این کتاب خود قبلا مجوز نشر گرفته است. پس محتوا را این مرکز تایید می‌کند؛ اما این به معنای نظارت بر تمام محتواهای تولیدشده نیست! چراکه روزانه میلیون‌ها پیامک ردوبل می شود و قاعدتا کنترل و نظارت بر همه این پریمیومها مشکل است. مجوز پریمیوم‌ها هم مثل مجوز روزنامه و مجلات است؛ یعنی ابتدا صاحب محتوا تایید می‌شود؛ اما به این به معنای تایید تمام محتوای تولیدی وی نیست و فقط در صورت شکایت به آن رسیدگی می‌شود. تمام این پیامک‌ها باید در اولین پیام خود توضیح دهند که چه هدفی دارند و محتوای این پیامک‌ها چیست. همچنین باید حتما هزینه را در پایان پیام ذکر کنند. تعرفه را هم معمولا هر صنف برای خود تعیین می‌کند؛ برای مثال صنفی ۷۵ تومان و صنفی دیگر کمتر یا بیشتر؛ اما معمولا میزانی انتخاب می‌کنند که مخاطبان خود را هم راضی نگه دارند و معمولا بیشتر از ۱۰۰ تومان نیست.

 پیامک های تبلیغاتی

مرکز رسانه‌های دیجیتال علاوه بر محتوا، بحث کپی رایت را هم کنترل می‌کند. مثلا ممکن است از شعر شاعر دیگری بدون اطلاع وی استفاده و بر روی آن سرمایه گذاری شود. البته بیشتر اوقات خود صاحب محتوا چون اطلاعی از درآمدهای آن ندارد، خود شخصا در این زمینه وارد نمی‌شود و شرکتهایی هستند که در این زمینه فعال می‌شوند و انواع این محتواها را طبقه بندی می‌کنند.

 پیامک های تبلیغاتی

با توجه به این مسئله پس مشخص است که تمامی این محتواها مورد نظارت کامل قرار نمی‌گیرند؛ پس طبیعی است که با پیام‌هایی عجیب‌وغریب و بعضا خندهدار مواجه شویم:

  پیامک های تبلیغاتی

چگونه از شر پیامک های تبلیغاتی خلاص شویم؟

اگر هر روز برایتان تبلیغ آرایشگاه محله یا فروشگاه ها و… می آید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید؛ برای سیم کارت های همراه اول عدد یک را به ۸۹۹۹ و برای سیم کارت های ایرانسل عدد ۲ را به ۵۰۰۵ ارسال کنید. برای باقی پیامک های تبلیغاتی پریمیوم هم می توانید «off» را به همان شماره ارسال کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24661 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/25 تعداد مشاهده: 1625
سافت گذر
نظرات بینندگان

اسماعیل جاسمی 1393/10/26 18:35
با سلام و خسته نباشید از مطالب خوبتون
یه سوال داشتم
موقع در یافت این گونه پیامها هزینه ای هم متقبل میشویم یا نه ؟
ممنون
مرتضی هادی 1393/10/26 16:35
یه سوال اگر غیر فعال کنیم ایا پیامک های بانک و ارگان های دولتی و و دارایی و امثالهم هم فیلتر میشن ایا ...؟ به این پیامکها احتیاج داریم...ایا اینها هم فیلتر میشن اگه دستور لغو رو بفرستیم...؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
پارسا سلام 1393/10/25 16:21
جهت جلوگیری از ارسال پیامک تبلیغاتی فقط یک روش وجود دارد که شامل همه اپراتورهای روی زمین می شود . آنهم این گونه است که یک مخاطب به نام مزاحم (اسم دلخواه ) می سازید سپس شماره آنرا انسداد مخاطب(Calls Blacklist) می کنید. زمانی پیامک را دریافت نمودید برای ذخیره آنرا در به مخاطب مزاحم اضافه می کنید. بدین ترتیب خیلی زود از شر آنها راحت می شوید.